תיקון תריסים בחיפה

תיקון-תריס-בחיפה7

תיקון והחלפת תריסים חשמליים

מקצועיות, אמינות וניסיון

זקוקים לתיקון תריסים חשמליים בחיפה? הגעתם למקום הנכון, לנו בחברת תריסי מלכה ניסיון רב של מספר שנים בהחלפה ותיקון של תריסים חשמליים בחיפה. במידה ולא ניתן לתקן את התריס החשמלי שלכם אנו נתאים עבורכם את סוג התריס החשמלי החדש, לפי עיצוב הבית ותקציב המותאם במיוחד בשבילכם. חברת תריסי מלכה מתמחים בתיקון תריסים חשמליים מסוגים שונים: תיקון תריסי גלילה, תריסי פלסטיק, תריסי אלומיניום מוקצף וכמובן תריסים חשמליים לחנויות ותריסי גלילה לחניה. 

בפעם הבאה שאתם זקוקים לתיקון תריסים חשמליים בחיפה, או תיקון תריסי גלילה בחיפה אנו ממליצים לחזור לכאן ולהיעזר במידע השימושי שנחלוק אתכם ובטיפים שיעזרו לכם לבחור תריס חשמלי חדש או תיקון תריס חשמלי שיענה על הצרכים שלכם. 

אנו בתריסי מלכה כאן בשבילכם לכל שאלה, בקשה לייעוץ והצעות מחיר : 04-8-80-80-80

תריס שיצא מהמסילה לפני
לפני
תריס שיצא מהמסילה אחרי תיקון
אחרי
תריס אור שנפל לפני
לפני
תריס אור אחרי
אחרי

תיקון תריסים חשמליים בחיפה איך זה עובד ?

תריס חשמלי הוא מוצר חזק ואמין בבסיסו, אך קורה לעיתים שישנן תקלות שונות. רוב התקלות בתריסים חשמליים ובתריסים ידניים מסתיימים בתיקון  קצר אך לעיתים אין מנוס וחייבים להחליף ולהתקין תריס חלופי חדש.

התיקונים הנפוצים בתיקון תריסים חשמליים בחיפה:

כיוון מנועים לתריסים חשמליים: התריס החשמלי התגלגל לתוך הארגז הפנימי ואיבד את כיווני העצירה שלו. מדובר בפעולה לא מורכבת למדי, אך לא מומלץ לנסות ולבצע אותה באופן עצמאי כדי שלא תחמירו חלילה את התקלה.

תיקון מנועים לתריסים חשמליים: לעיתים ניתן לתקן תקלות במנועי תריסים ולעיתים אין מנוס מהחלפה מלאה. במקרים בהם אנו רואים כי עלות התיקון מתקרבת למחיר של רכישה והתקנה של מנוע חדש, נמליץ לרוב לבחור במנוע חדש ואיכותי. אנו עובדים עם המותגים המובילים בלבד כמו אסא, סומפי וג’ולי.

תיקון תריס חשמלי שיצא מהמסילה: לא פעם קורה שסוגרים את התריס החשמלי על חפץ מסויים, והתריס החשמלי יוצא למעשה מהמסילה. עליכם לדעת שחשוב לא להחמיר את נזק התריס ומייד לפנות אלינו לתיקון התקלה.

תיקון תריס חשמלי מנוע מקצר את החשמל: מנוע יכול להתקלקל מסיבות שונות לדוגמא – קצר חשמלי בבית, רטיבות בתוך הארגז (שם למעשה נמצא החשמל), או שהתריס מושך את כבל המנוע ויגרום לנזק. 

תיקון תריס חשמלי לחנות
תיקון תריס חשמלי לעסקים
תיקון תריס חשמלי שנתפס בו כבל החשמל
החלפת רצועה שנקרעה בתריס גלילה

תיקון תריסי גלילה בחיפה

תיקון רצועות בתריסי גלילה פלסטיק : תיקוני תריסי גלילה מפלסטיק, נדרשים היום כמעט בכל בית ישן. תריסי גלילה אשר השלבים שבהם עשויים מפלסטיק (המנגנון הישן – תריס ידני עם רצועה ) הבלאי הנפוץ ביותר הוא רצועה שנקרעה, או קפיץ שהחליד ונהרס על כן יש צורך להחליפו. תריסי מלכה מתמחים בכל סוגי תיקון תריסי גלילה בחיפה ובהחלפת רצועות או כל בלאי שקיים במנגנון הישן.

החלפת גלגלים שנשחקו לחלונות הזזה ורשתות הזזה: ברוב סוגי המסילות של חלונות ההזזה ושל רשתות הזזה נגרמת שחיקה של הגלגלים, במשך השנים מצטבר לכלוך ומים ובשל כך נגרם לגלגלים נזק, מה שמונע מהם לנוע בקלילות ובחופשיות. תריסי מלכה מתמחים גם בהחלפת גלגלים לכל סוגי חלונות ההזזה ורשתות הזזה בבית ובעסק.

החלפת רשת ותיקון רשת שנקרעה לחלון : לרשת בחלון יש היום תפקיד חשוב שעיקרו הרחקת חיות לא רצויות. בין אם מדובר על יתושים, מקקים או כל חיה אחרת, שלא נרצה שתיכנס לביתנו, רצוי להתקין רשתות בכל חלונות הבית. במידה והרשת ניזוקה ולא ניתנת לתיקון אנו נמליץ לכם להחליפה לרשת חזקה ועמידה למשך זמן ארוך יותר.

דילוג לתוכן